yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, gececi 0-8 bünyenin kaldırabileceği bence bu eğer gece işi istersen ama vücut saatini bozmak istemezsen öğlenci işi.
Tabi 1900 euro gayet yeterli olsa da kalifiye bir iş yapıyorsan yetersiz diye düşünüyorum.
Zorluğu çok değil gibi duruyor hocam ilk görüşmede ufak gösterdiler ağır taşıma vs. de yok tehlikeli makine vb. şeyler de o yüzden sadece saatlerin yorucağını düşünüyorum gece saati için..
1900 euro olması da çok etkiliyor insanı ne kadar da olsa