Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yaşında bir M Nasip ederse sıfır almakta nasip olucak inşallah
Benim e39 540 dan nasıl az yakıyor hocam o 😂😂
17 litre altına düşemedim hiç