arkadaşım sınırdan yürüyerek geçti 1 gün kampta kaldı çıktı sponsoruna para bile vermedi türktü onunki şansa gittiği kanal çok sağlamdı 15 bin dolara gitti totalde ama şuan iş buldu kaçak olarak saati 12 euroya çalışıyor ev kirası vermiyor miss gibide yaşıyor açıkcası üstüne beğenmiyor kafaya takmış iltica dosyasını açtırıp çalışma iznini alıcak avukat vs tutucak yani hayat ona güzel