Bende ilk Amerika düşünüyordum ama tehlikeli bir ülke
Arka sokaklarda 10 dolar için canını alırlar.

En iyisi Kanada vs.
Ama almanyayida düşünme durumlar her ne kadar güzel olursa olsun çok bariz şekilde ırkçılık var.