Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum kampa girsen bile mahkeme tarihi verirler mahkemede geçerli bir sebebin yoksa iltican kabul olmaz, iltican kabul olursa kafan rahat. ama olmazsa da sınır dışı edilmezsin üst mahkemeye taşırsın ama bu süre zarfında çalışamazsın.
birebir deneyimlemedim benim de bir kardeşim gitti geçen yıl oradan biliyorum.
Türkiyeye gelme olayı nasıl oluyor peki arkadaşınız nasıl aldı

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yılda vatandaşlık alamazsınız. Türkiye'ye gelebilirsiniz. Araştırmaya denk gelirseniz Türkiye'ye geldiğiniz için verilen oturum/vatandaşlık yerel mahkeme kararı ile iptal edilebilir ve deport edilirsiniz.
yani 4 yıl yaşayıp alamıyoruz vatandaşlık degilmi