Amerika'dan tr gönderilen 2 kişi tanıyorum hocam Almanya daha cazip gibi duruyor ama karar çizin metal Coca cola kutusu toplayıp 2000 dolar kazanan birisi ile de konuşmuştum aylık yani sektör çok fazla Almanya'da durum tam tersi nerde yakalanırsan o bölgede tutuluyordu iste varmış aslına bakarsan Almanlar pek çalışmıyor demişti bana devlet para yardımı yaptığı için genelde Türkler çalışıyormuş.