dostum kampa girsen bile mahkeme tarihi verirler mahkemede geçerli bir sebebin yoksa iltican kabul olmaz, iltican kabul olursa kafan rahat. ama olmazsa da sınır dışı edilmezsin üst mahkemeye taşırsın ama bu süre zarfında çalışamazsın.

birebir deneyimlemedim benim de bir kardeşim gitti geçen yıl oradan biliyorum.