benim bir arkadaşım bunu kafaya koydu ve yapacagım diyor şuan elinde ne varsa satıyor gitmek için 200K var cebinde şuan aracını evinide satışa çıkarıyor ben meksikadan kaçak giricem filan diyor epey ciddi bu arada benim kafama takılan bir kaç soru var bilgisi olanlar cevaplarsa çok sevinirim duruma göre tek göndermem onu beraber gideriz belkide

Meksikadan adamı bir şekilde ayaraldık diyleim meksikaya gittik geçtik sonra kampa düşüyoruz sponsor filan buluyoruz çıkıyoruz sonra 1 2 haftalık süreç oldugunu söyledi sonrada 4 yıl orada yaşayıp vatandaşlıgımızı her şeyimizi alıyormuşuz sonrasında Türkiye ye gelme şansımız olmuyormuş iltica ettigimiz için dogrumudur böyle bir şey varmıdır google üzerinden araştırdım kafam aşırı derecede karıştı

NOT: EKLEMEK İSTEDİKLERİNİZ VARSA LÜTFEN EKLEYİN TECRÜBELİ VEYA YAKINI GİDEN VARSA DAHA İYİ OLUR