digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonradan yaptırmışlar ama sorduğumda ısrarla öyle bir şey yok ayrı dediler güvenilir geldikleri için üstüne düşmedim üst katın sadece girişine bir göz attım doğalgaz yoktu ama benimde arada bir oluyor gelmesi şüphemi arttırdı birde ve eski su faturasına bakınca fatura biraz yüksek geldi. Şimdi de ikamete baktığımda en son daire benim dairem gözüküyor bir daha şüpheye düştüm.
Beylikduzu esenyurttaysa daire orası için standart bu tarz olaylar.
Üst kaç kaçaktır tapuda ne yazıyorsa doğru olan odur.
Üst kat daireyi satmak isterse satış için sizin de imzanız gerekiyor derlerse satmayın daireniz sistem üzerinden elden gidebilir.

Sıkıntılı iş anlayacağınız tabi sizlik durum yok