Arada bir geliyor olmaları bile sizden çektikleri şüphesini artırdı hocam

Evinizde peteklerden ayrılan saçma bir boru var mı ? Arada bir geliyorsa tek bir odada pedek olabilir.
Şüpheye düşmeyin derim.
Saatleri ayrıdır.
Muteahhitler daha fazla kar için yapıyorlar daireleri bu şekilde yapıp satmayı.
Satarken yada belediyeye ihbar gelirse gelirler ve ceza keserler yıkımda çıkabilir üst kat için.
sonradan yaptırmışlar ama sorduğumda ısrarla öyle bir şey yok ayrı dediler güvenilir geldikleri için üstüne düşmedim üst katın sadece girişine bir göz attım doğalgaz yoktu ama benimde arada bir oluyor gelmesi şüphemi arttırdı birde ve eski su faturasına bakınca fatura biraz yüksek geldi. Şimdi de ikamete baktığımda en son daire benim dairem gözüküyor bir daha şüpheye düştüm.