Şüpheye düşmeyin derim.
Saatleri ayrıdır.

Muteahhitler daha fazla kar için yapıyorlar daireleri bu şekilde yapıp satmayı.
Satarken yada belediyeye ihbar gelirse gelirler ve ceza keserler yıkımda çıkabilir üst kat için.