slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şasesi aynıymış zaten vulture ile hocam, tüm özellikleri de aynı gibi. Ben vulture'in şeklini beğendim çok. ama 125 olması uzun yol için sorun olur mu diye endişeleniyorum.




Hocam ilk motor için aksine herkes ikinci el al diyor, hatayı kazayı bunda yap, bunda öğren sonra sıfır alırsın diyorlar.
Hocam bende ilk motorum yeni aldım RKS 125R görününüşü harika , ama kronik sorunları çok fazla heryeri sorunlu biraz para harcamak lazım aslında bu dediğim motosiklet acayip gösterişli bunada bakabilirsin