Peki size o zaman şunu sormak lazım? Benzinli veya hibrit olarak yeni araç almayı düşünüyorum. Ne almalıyım az yakan, yürütme maliyeti düşük? Fiyat max 1.4 diyebiliriz.
Burda hibrit oluyor tabii ki. Ancak hibritlerin de fiyatları uçuyor. Ben dizelci biriyim hız yapmayı sevmem. Dizel düşünürseniz güzel araçlar var aslında.