Hocam sadece meraktan soruyorum. Malumunuz ime atma işlemi ile aldığınız cihaz belki de benzer paralara gelecek. Yurt içi neden tercih etmediniz? Ya da farklı bir yolu vs mi var? Daha yeni modeller almak daha mı makul gibi sanki?