Elimizde kalan bir hayalimiz vardı artık onu bile çaldılar. Başka bir serverde huzur ve rahat kafayla para kazanacağımız yarınlara muhtacız tek çare avrupa'ya gitmek.
Bu noktaya gelmemizde emeği geçen ve malum kişileri destekleyen herkesin kimde ne hakkı varsa burunlarından fitil fitil gelir umarım.
Arkadaşlar kendi fikrimi söylüyorum aklınızda ve hayalinizde ne varsa kimin ne dediğini umursamayın ne gerekiyorsa bir vakit bedeline katlanın ki bir ömür pişman olmayın.
Vize alabilen herkes gidip bir yerlerde mücadele etsin bu topluma iyilik asla yaramaz kim ne söylerse söylesin 1+1 nasıl 2 yapıyorsa buda bir gerçektir maalesef toplum olarak hiç iyi konumda değiliz.
Saygı huzur hoşgörü hiçbir şey yok herkese bu hayatta başarılar diliyorum.