YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektördeki fiyatlara göre fiyatı uygunsa neden satılmasın tabi satılır
valla daha uyguna veremyorum komisyonlar bitiriyor bizi. %21 komisyon nedir ya. trendyol satıcıdan daha fazla kar yapıyor