Adam doğru söylüyor fakat bizim alım gücümüz o kadar düşük ki , cümle dalga geçiyormuş gibi bir hava veriyor
Bu petrolu satan ülkeler türkiyeye 1.5 dolara satıyorsa, diğer ülkelerede hemen hemen aynı rakamlara satıyorlar.
Tabi o ülkelerin para birimleri dolar , euro olduğu için onları çok etkilemezken bizde büyük fark ediyor.
Hatta şu kadar söyleyeyim bu doların yükseliş olduğu dönemlerden geçen sürede petrolu bence Türkiye vatandaşa zararına bile sattı

Özellikle Zam yapmak için 15 temmuzu seçtiler mükemmel bir tarih : )
Misal : Türkiye , xx ülkeden : Petrolu 1.5 Dolara alıyor : Yani TL olarak : 33 TL
Türkiye Satış : 26 TL - Zarar : 7 TL