GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanıyorum seo ile ilgili bir problem sorun yaşamadım hiç. Tüm ürünlerim neredeyse aramada ilk sayfalar da çıkıyor tabii bunun almanca site olması belki avantajdır bilemiyorum. Ama çift dil seçeneği ile ingilizce de arattığım zamanlarda da ilk ya da ikinci sayfalarda hep. Aslında kendi seo sistemi çok iyi ama tabii ekstra çalışma yaptırmak iyidir. hayırlı işler
Teşekkür ederiz, belki de bizim de sıfırdan bir hikayemiz olabilir. R10 kullanıcıları için ufuk açıcı ve bilgilendirici olacağını tahmin ediyoruz.