Bugün kontrol ettiğimde ek MTV vergisinin sisteme yansıdığını gördüm. Düşüncem fazladan 1 taksit daha ödeyeceğimiz yönündeydi ama şu an 2 taksit gözüküyor.
Açıkçası ödemeyi düşünmüyorum.
Buda olmaz dediğimiz her ne varsa oluyor maalesef.