Hayır değil bir altyapı çalışması olsa aylarca kapalı kalabilirsiniz. Elektrik kesintilerine dayanamayabilirsiniz ddos saldırılarında sorun yaşarsınız.
Barındırma firmaları yedekli hatlar üzerinden çalışıyor ve günlerce açık tutabilecek jeneratörleri oluyor. Arka planda çok fazla önlem var barındırsanız da hem çok çok maliyetli olur hem de stabil olmaz amatör olur
Haklısınız hocam biz o kadarını düşenemedik.