Ticari Faliyetlerine Devam edeceksen Kesinlikle kapatmamını öneririm aksi halde ufak bir şikayette başın çok ağrır çünkü geçmişe dönük 5 seneyi inceliyorlar ve şirketi kapattıktan sonra hesapına ufak paralar bile gelse incelemeye girme durumu yüksek