Zamlar herkesin bütçesini etkiliyor az çok da olsa nedenin bu olduğunu düşünüyorum bir de herkes tatile bütçe ayırdı 2 ay daha işler bu tarz gidebilir Eylül'de açılır muhtemelen. R10 luk durum değil aslında ülke geneli böyle ne yazık ki...