Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu biraz fazla gibi.
5-6 liramı zam gelmiş oluyor.
Cuma günü 27.5 TL civarındaydı
cumhurbaşkanı kararnamesi ile Akaryakıt ÖTV si sonucu böyle oldu.