bir şarkı istiyorum kardeş senden, son bi şarkı, son defa çal benim için. Bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin.
https://open.spotify.com/episode/0G3...R2OdQikWUIwFOw
Tüm R10 halkına iyi geceler dilerim, geceniz umarım mutlu ve keyifli geçiyordur.