Geçen oğlumla markete gittim. Bir çikolata aldım ucuz olanından ve iki ekmek aldım.
Çocuk tutturdu başka birşey istedi.
Alamadım. Eve gelene kadar oğlum ağladı.
Kim ki bu duruma neden olmuş ise oğlumun tek göz yaşına 1000 defa kurban olsun. Hakkımı helal etmiyorum.
Evet bende ailemle birlikte bir kaf ay sonra gitme planları yapıyorum.