Konu
ben hep 50 liralık alıyorum
16-07-2023, 01:42:12
#5
gogan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
atağa kalkıyoruz ama sarayın masrafları için haydi türkiye! 85 milyon olarak bir avuç insana çalışalım xd
https://www.youtube.com/watch?v=kAL6OUOjLoM