Konu
ben hep 50 liralık alıyorum
16-07-2023, 01:38:38
#4
karamazov
zaten togg elektikli değil mi yakıt isterse 100 tl olsun beni ilgilendirmez
whiteweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olsun yerli arabamızı, tankımızı üretiyoruz(!) Onların doları varsa bizim ;
https://www.youtube.com/shorts/nkJNHeTOA9U
Hadi bakalım BBC bunuda gizle