Konu
ben hep 50 liralık alıyorum
16-07-2023, 01:37:36
#3
whiteweb
Olsun yerli arabamızı, tankımızı üretiyoruz(!) Onların doları varsa bizim ;
https://www.youtube.com/shorts/nkJNHeTOA9U
Hadi bakalım BBC bunuda gizle