SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi hesap açıp 400 tl havadan kapmak varken memnun bi şekilde size 340 ödemeyi daha mantıklı buluyorlar yani ? Türkiye’de? İyiymiş.

320 seni çok zarara uğratmasın hocam sen şimdi yüce gönüllüsün 20 tl daha indin ama senide zarara uğratmayalım.

Anlıyamıyorsunuz galiba çoğu kişi farklı düşünüyor ve hesap açmak istemiyor. Bu tarz kod sattığım bir çok kişi var.
Bir diğer konu ise 320 beni zarara uğratmaz 300 de uğratmaz ama siz çok büyük zarara uğramış gibi duruyorsunuz bu saatte saracak biri aradığınıza göre.

Şimdi yavaşca konuyu terk ederseniz sevinirim