Bi hesap açıp 400 tl havadan kapmak varken memnun bi şekilde size 340 ödemeyi daha mantıklı buluyorlar yani ? Türkiye’de? İyiymiş.

320 seni çok zarara uğratmasın hocam sen şimdi yüce gönüllüsün 20 tl daha indin ama senide zarara uğratmayalım.