R10.NET'in Bence En İyisi
Bi hesap açıp 400 tl havadan kapmak varken memnun bi şekilde size 340 ödemeyi daha mantıklı buluyorlar yani ? Türkiyede? İyiymiş.
320 seni çok zarara uğratmasın hocam sen şimdi yüce gönüllüsün 20 tl daha indin ama senide zarara uğratmayalım.