Evet önler, sıcaklığı önlemez tabi ama ozon tabakasını delen sera gazlarını önemli ölçüde azaltır. Bu da dünyanın daha az ısınması dek. Yanlış hatırlamıyorsam dünya, önceki 100 yıla göre 3 derece daha ısındı. 3 derece olduğuna bakmayın, yazın çölde kürkle dolaşmak gibi bir şey bu. Dünya için çok yüksek yani. Ağaç dikmek bunları önler, dolayısıyla eğer şu an ağaç dallarına ücretsiz wi-fi bağlayıp, diğer ülkelerle bir protokol oluşturursak bu krizi kökünden cozebiliriz. Şu an da zaten mevcut örnek kyoto protokolü var, içinde ki tr dahil 14 ülke kyoto protokolü ile ilgili çalışmalar yapıyor. Fabrikalara bacalarına filtre takmak gibi. Fakat Amerika bu protokole dahil olmadığı için (fabrikalara filtre takarlarsa kazanclari düşecek) şu an bu 14 ülkenin etkisi çok az. Zaten gezegenin ısısı düşerse dolayısıyla buzullar da erime tehlikesiyle karşı karşıya kalmayacak. Yani bu sıcaklık sıktığımız, parfümler, klimalar, egzozlar, fabrikalar yüzünden. Bunlar doğal değil yani. İlgi çekmek isteyen bazı davarların zirvalari.