mağarandan çıkarsın umarım öyleyse :d paran çöpe gitmesin diye yazdım ben onu bol şans.
LondonLions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 larda yaşadığımı belirterek arayışım devam etmektedir.