Selamlar. Sisteme üye olan satıcılar satış yapmayacak ve sadece ürünlerini tanıtacak şekilde ilan verecekse bunun adı yine b2b mi oluyor. Bu konuda uzmanlığınıza güvenerek soruyorum nette aradım ancak bulamadım. Beni aydınlatırsanız çok sevinirim. İyi çalışmalar.