Merhaba,

Giriş katta yaşıyorum motosikletimi de dairemin cam koruma demirlerine zincirliyorum buraya 1. yıl önce taşındım kimseyi tanımıyorum ve bu sabah kontrol ettiğim de yeri değişmiş, sol arka braket kırılmış ve ayaklık çıkmış ayrıca şasi de 2-3 cm kadar çatlak oluşmuş hafif ayrılmış şimdilik gördüklerim bunlar. Nasıl olduğunu öğrenmek için gören varsa diye komşulara sordum 3 çocuğun bindiğini görmüşler bir komşum motoru çocukların düşürdüğünü diğeri ise çocukların bunu kabullenmediğini söyledi. Ben şimdi bunların kim olduğunu öğrenecek ve aileleri ile görüşeceğim anlayışla karşılayacak insanlar olmadığını düşünüyorum elimden geldiğince sakin kalacağım yine de bir başkasının malına zarar veriliyor hasar neyse karşılanmalı bu yüzden anlayışta bir yere kadar.

İlk defa böyle bişi yaşıyorum nasıl bir yol izlemeliyim? Bilgilendirir ve tavsiye verirseniz sevinirim arkadaşlar.