6 ay içerisinde çıkan arızalar fabrikasyon ve üretim hatası kabul edilir.
Servisten misliyle veya üst modelle değişim talep edin, tüketici kanununa göre buna hakkınız var.
Tamir etmemeleri sıfırını vermeleri gerekmekte.
6 Ay Çoktan Doldu Hocam Bizim 1 Yıl Olacak Hemen Hemen