ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulunduğunuz yerde kar yağışı var ise şayet kesinlikle 4 mevsimden uzak durmanızı tavsiye ederim. Kar yağışı yok veya çok yoksa tercih edileblir.
Hayır Kar yağışı sıfır durumda denilebilinir yılda 1 kez oda 2 gün belki