Eğer yaşı küçükse hocam bence şikayetçi olup sicilini kirletmeyin yazıktır. Gençler böyle hatalar yapabiliyor. Eğer yaşı büyükse hakkınızı arayın. Bile isteye göz göre göre yanlış yapıyorlar.