silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet aynen öyle öderse belki ceza alır belki almaz. Ama elden alsaydı parayı hepsini ödeyip sıyrılabilirdi. Bilişim suçu olduğu için Nitelikli oluyor.
Anladım hocam cevapınız için teşekkür ediyorum inşallah kurtarır ya parasını. Peki bankayada telefodnan arayıp söyledi bankayada gidp söylemesine gerek varmı? telefondan suc duyurusunda buluncaz demişler sizden ne bilgilerini aldı vb diye sormuşlar telefon ve itnernet bankacılıgınıda kapatmışlar kişinin iban ve ismi gözüküyormuş hatta. ziraat bankası oldugu felan arkadaşın parasınıda ödeyecek yani demi? iade edecek?