Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okurken yoruldum hocam. Çok saçma sistemleri var. Bu kadar hatalı yönetimler nasıl büyüdüler merak ediyorum
Megastarın çıkıp bir trendyol demesi yeterlidir

https://youtu.be/gs9ufutRlS0