bende bir ürün aldım ürünün kalitesini beğenmedim iade oluşturdum red vermişler sebebi kullanmamış
Diyorum dünya üzerinde kimde daha kutuyu açıp ürünü kullanmadan kalitesini anlama becerisi var susuyorlar
Hepsiburada candır