Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parası olmayan bir insanın web sitesi kurması kalitesiz mi oluyor?
parası olmayan bir kişi website yaptırabiliyor çünkü insanların paraya ihtiyacı olduğu için ne fiyat olursa olsun bu ekonomide yapmak zorunda olduğunu biliyor, bu doğru bir hareket değil ek olarak düşük bütçe ile yapılmış bir site iyi olamaz, her türlü eksikleri olur, gözle görülür eksikler olmasa bile bu işten anlayanlar o sitenin berbat bir site olduğunu anlayabilir. sırf var desinler diye website yaptırmanında anlamı olduğunu düşünmüyorum, bu yazım eleştiriye açık değildir fikrinizi belirtebilirsiniz ama bu benim görüşüm