mgurel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar , sitemde canlı destek script i var bunu nasıl biraz üste kaldırabilirim acaba alttaki kategöri yeri gözükmüyorda
Tawk.To ise, Tawk.To ayarlarına girip oradaki yerleşim ayarı üzerinden biraz daha yukarı veya sol tarafa alabilirsiniz.

Tawk.to logosuna benzettim, eğer o değilse CSS benzer düzenlemelerle yerleşimini ayarlayabiliriz mesaj göndermeniz yeterlidir.