Kesinlikle etmez. YouTube'a bile giremezsiniz o cihazla. MacOS'nin eski sürümlerinde bir çok site safariye destek vermiyor. AppStore bile yok. Yukarıdaki arkadaşın dediklerine katılıyorum. 1 TL bile etmez.
Hocam bilip bilmeden konuşma. İster misin ekran görüntülerini atayım? Yok youtube yokmuş appstore yokmuş.