dostlar selam
yapay zeka teknolojileri geliştikçe, tabana daha fazla iniyor ve bugün başta yazılım, içerik, chatbot vs. olmak üzere çeşitli alanlarda bizler de yararlanıyoruz. r10.net de yapay zekadan nasıl yararlanılabilir fikir ve önerileriniz var mı?
ben özellikle moderasyon tarafında sürece dahil edilebileceğini düşünüyorum mevcut iş yükünü de alacak şekilde. örneğin:
uygunsuz durumlarda oto konu silme, kilitleme
şüpheli durumlarda oto report
şikayet konularına ilk etapta kısmi ilk destek anlamında da olsa bir bot atama
örneğin yeni üyelerin sıkça yaptıgı şartları sağlamadan ticaret konusu açma vb. olaylarına oto müdahale
küfür, hakaret vs. takibi
şuan aklıma gelmeyen ama d0landırıcılıgı azaltmada da işe yarayacak farklı tedbirler
vs.