Thin modeller genel olarak giriş versiyon gibi düşünebilirsiniz. Bu modelde tek fan var ve ekran kartı gücü düşük. Yani gerçek bir 4050 gibi performans vermez. Thin olmayan modellere bakın. Yurtdışından alındığına değsin.
Teşekkürler hocam.
https://www.amazon.com/ASUS-G614JV-A...7&sr=1-24&th=1 buna ne dersiniz? Bu az önce 1100 dolardı çıldıracağım ya 300 dolar artmış