MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik göstermedim , tc verdim , 8 ay önce
Hangi operatördü hocam bir de kusura bakmayınn böyle parça parça soruyorum da.. Ayrıca faturalı mı faturasız mı yaptınız hat ücreti vs ödeme ile ilgili faturalıyı sanırım direkt faturaya kesiyolardı taksit taksit