BOA Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ömrüm köpeklerle geçti,veteriner okudum.

Başıboş köpekler hem insana hem onlara zulumdür.Avrupa’nın zamanında yaptıgı gibi tek seferde maalesef bitirmek gerek,sözde hayvansever arkadaşlar bu hayvanlar sokaklarda başıboş üreyip hastalıktan,kazadan,tecavüzden,pislikten,insan şiddetinden ölünce vicdanlı mı olmuş oluyorsunuz ?
Bir hayvansever olarak kesinlikle katılıyorum..