Öncelikle Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun, bende sizin gibi sokak köpeklerinin toplanması taraftarıyım veya toplanmayacaksa da düzenli aşılarının belediye tarafından vurulması gerekiyor çünkü kuduz dan dolayı ölmek acı bir durum hem kuduz olan hayvan için hemde kuduz olan insan için ancak nedense toplansın denildiğinde kendini hayvan sever olarak nitelendiren kişiler birden linç atmaya çalışıyor lakin şunu idrak edemiyorlar köpekler toplanırsa veya uyutulursa sokak da kuduz olup veya başka hastalık olup acı çekerek ölmek yerine en azından acısız ölmüş olacak ve hem insanlar için de hem köpekler için de bu durum daha iyi olmuş olacak.