Siverek'te başıboş it saldırısından sonra kuduz aşısı olduğu hâlde 25 gün sonra kuduz belirtisi gösteren ve yoğun bakıma alınan mimar kardeşimiz Lütfü Seray bugün vefat etmiştir.Allah rahmet eylesin.
https://twitter.com/siverekkaymakam/...611576833?s=20
https://twitter.com/siverekmimod/sta...126988820?s=20
Sene 2023, kuduzdan insanlarımız ölüyor. Sokaklardan başıboş itleri toplayın deyince biz suçlu oluyoruz! Her yıl en az 300 bin kişi 4 doz kuduz aşısı olmak zorunda kalıyor.
Yazıklar olsun, yazıklar olsun, yazıklar olsun!