Notepad++ ile düzenledik, kaydettik. compile script seçeneği yok hocam sağ tıklayınca. au3'lerde sıkıntı yok da botik.exe değişiklikleri almıyor bağımsız çalışıyor farklı programlar deniyorum olmuyor açmıyor.
Autoit yazılımını kurun bilgisayarınıza au3 leri o şekilde derleyebilirsiniz. Compile script tıklayarak